fredag

OHH YEEEAH!!! DET ÄR FREDAG!!!! =D

Fick sluta 1 timme tidigare, jag är nöööjd! Idag är jag skitglad, vet ej varför?! Bara haft en fantastiskt bra dag! :D Wiihoo!!!

Igår så fick jag som svar av älsk att han ville prata om en sak nästa gång vi hördes av i tele, nysiken/nervös som jag är så ringde jag ju upp typ 20 min efter. Men han skulle bara prata om boende och sånt:D hihi. Han kommer bli av med hans gamla rum, så han ska fixa och bygga om ett helt nytt åt oss! :D hihi. Allt kommer bli perfekt, så det spelar inte så stor roll vart vi sover (okej inte hans skojj om att sova tillsammans med hans föräldrar då haha!!) bara han är där! :)

Jag föreslog Kina mat till middag idag, jag skulle t.om betala, med då hade dom redan tagit fram annat! Jag såg pappas besvikna min! :D HAHA!!

Nu ska jag hjälpa till att förbereda den vidrigaste maten ever... WOK!! bläää!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0