Jaja!!

Jag är tillbaka. Försöker fixa mitt internet som strulat som bara den, och även fast jag suttit och pratat med typ 100 olika snubbar, så fixas det inte.. Irriterande om något! Och det funkar inte nu heller. Det suger.

Men iaf. Denna vecka har bestått av mycket arbete och lite sömn, ingen bra kombernation! men what to do lixom.. Men jag lever ju iaf!

Nu är det inte lång tid kvar till resan, och nu snart framöver ska jag och mammsen hem till Memhet och prata lite, ska bli trevligt, jag behöver lite stöd från honom känns det som, han kanske kan få mig att lugna ner mig lite ang mitt flygbyte. Känns lite pirrigt, men fruktansvärt kul samtidigt, vilken upplevelse! :)

Trodde inte att en människa kunde lyssna så mycket på en annan så hela personen i sig förändrats! Konstigt det där..!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0