Måndag

hohoo... Dagen idag har varit bra förutom att mitt huvud håller på att sprängas.. kul.. njaa.. Hela gårdagen spenderades i sängen, sovandes.. Hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk.

Imorgon så är det Basdag, vilket betyder att vi jobbar men att ungarna är lediga, skönt för dom! :P Men nu hinner man iaf få lite ordning på avd.. Kanske kan jag nta ut lite av mina övertimmar så kan jag sluta tidigare.. hihi..

I helgen så blev det Bio, vi såg New Moon, saaaatan så bra det var..helt sjukt!! Och E ska fixa så jag får både twilight och new moon på skiva, hur underbart är inte det?! :D Då ska jag ta med mig dom till Turkan så ska jag kolla på dom igen, tillsammans med min älskling! :)

Sitter faktiskt och pratar med honom just nu :) massa bäst! :) <3 32 dagar kvar nu! Underbart!!

Nej, vi säger väl så. Tjaa!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0