Meh!

Jag kan inte sluta störa mig på Zlatan?!! Varför får han så mycket uppmärksamhet? För att han lyckas få in dom passningar han får framför mål, för han är ju för lat för att springa själv!! Och om han nu mot förmodan skulle orka och inte var ego rakt igenom och lyckas passa till någon annan som får in den, då får inte DEN personen uppmärksamhet, utan det pratas ist om Zlatans pass till målgöraren!! Jag fattar lixom inte?!

Sen hans fru? En snygg brud som bara är ute efter hans pengar! Ofta hon ens hade kollat mot honom om han körde taxi där hemma i Malmö lixom! Neej percis, troligtvis inte!!! Allting är bara så uttjatat!!

Zlatan är inte så jäkla speciell!

/A
Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0