Pappas flicka!

När jag inte har något specillt för mig, så bloggar jag. och just nu har jag inget för mig. Såå, varför ine blogga lite? Jag har inget speciellt att säga. Men älskar man mig och min skrivning så gör man! ;D höhö!

Min fars chef kommer och hämtar hans jobbarbil imorgon, och innan han åkte så påpekade han att han glömt tvätta den inombords, och så kolla han på mig och la nycklarna till bilen precis framför mig med ett leende på läpparna.. haha, lagom pik till att få mig att göra det åt honom! ;)
Och eftersom jag är pappas flicka så behöver han bara himmla lite med ögonen så gör jag det åt honom :P Och jag vet ju att han får en liten utskällning om inte bilen är ren :P Och det vill jag ju inte att min lilla pappi ska få!! :)

Så jaa, jag kommer att städa bilen åt far min! Såklart! :P

Pappa <3 :D


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0