Redo för utmaningen!

Som jag egentligen startade! ;) haha!!

Om ca 1 timme så dyker Mikaela upp här utanför för att hämta upp mig innan vi beger oss mot Vallentuna för att ha simtävling! :D Jag Helen och Mikaela... Jag vet ju redan nu att JAG kommer att vinna! ;) Får ta det lite lugnt i början för att inte visa hur snabb jag egentligen är! ;) Ohh yeah, jag är taggad! ;)

Här har ni mina utmanare! ;)


Vi hörs senare! Om inte Helen råkat slita av mig håret eller sparkar mig i ansiktet när hon försöker simma förbi mig, för då kommer det troligtvis bli så att hon är den som ligger på sjukhus och jag sitter hos polisen! ;) HAHA!!

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Jaa nu måste vi ju bara förklara att JAG vann!!! Du gav upp efter sådär 15 minuter... Men du kämpade på bra i början ;) hahahaha!! Jag är obesegrad :D

2009-11-14 @ 15:02:03
Postat av: Anna

Jag vann!!

2009-11-14 @ 17:18:16
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Helen

INTE!

2009-11-14 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0