Söndag

Jag är vaken, har t.om hunnit fått i mig lite frukost och så. Kalas!

Igår tog det ca 1,5 timme för mig att somna, och när jag väl var in påväg mot sömnens skönaste stund, DÅ öppnar Jossan upp min dörr och rycker ur sladden till min golvlampa och tar den och sedan stänger igen dörren och går.. Ni tror inte att jag vaknade på nytt då? Joo, och så tar det ca 1 timme till att somna om. Så straxt efter 3 somnade jag inatt, känns sådär!

Men nu sitter jag iaf här och dricker kallt kaffe, inte allt för gott?! haha. Men iaf! Det ser troligtvis ut som att bli Täby en liten sväng idag tillsammans med Helen efter att hon har simmat, om hon orkar, vi får helt enkelt se när hon hör av sig. Annars får det bli en fotodag tillsammans med syskonen! :) Vore trevligt.

Slänger in en gammal bild från när man var 2 år gammal bara för att! :P


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0