Vilken torsdag.

Jag sov piss inatt. sist jag kollade var kl 03.05 ... och då gick jag och la mig straxt efter halv 11...  Sömn problem, yes i know! Så idag när jag var i täby tillsammans med moster så fick jag med mig avslappnings och sömntabletter. Nu ska vi se om mitt sömn problem kan ändras till något bättre.. + så blev det aldrig något prat med älsk igår, kan vara en del av varför jag aldrig somnade...

Fick även med mig 4 par byxor och 2 par tröjor med mig hem! Kalas, behövdes! :)

Jag tänkte typ kolla lite tv nu, sen sova om någon timme så jag är pigg imorgon, för imorgonkväll blir det middag + bowling med jobbet:) Sen vidare hem till Helen för en natt ihop! :D wiiho!!

Hörs imorgon!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0