hihi

En morgon när jag vaknade upp i pradiset, så hörde jag något konstigt. Kvällen innan så hade jag och nusse varit och köpt massa gott, och så hade vi picknick inne i vårat sovrum. Men så när jag hör det där konstiga ljudet, då satt sötnosen Ibo där och försökte få upp skalet på pistagenötterna v hade kvar. Haha. Egentligen ville jag bara vända mig om och somna om, men när han fick syn på att jag vaknat så ville han att jag skulle hjälpa honom och öppna dom! haha. Det blev en rätt bra morgon iallafall, även fast jag blivigt väckt! :P

Han ser inte alls för pigg ut, han hatar väl mig för att jag alltid ska fota honom,
men han älskar att få se resultatet, så det jämnar väl ut sig, haha! :D


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0