hihi

Jag har en rätt rolig bild på min dator faktiskt. En från Turkiet, där jag sitter i slöja. Ni vet om man åker mer ut på landet så använder dom mer täckande kläder. Egentligen borde jag inte behöva ha det, dom vet ju om att jag är turist, men jag gjorde det för att visa respekt för dom! :)

Sen skulle jag då skojja till det hela lite, vilket slutade såhär! ;)
haha. jag tycker bilden är störtskön! ;D Nusse hatar dock mina färgglada
solglasögon, och hans bror tyckte inte dom var allt för snygga, utan skrattade
mest åt mig! haha!! Så hade dom bara en snabbis för att jävlas! :D

Ni kanske undrar varför jag valde att klä på mig och så. Grejen är det att jag hade mina "normala" kläder på mig i några timmar. Och det slutade med att kvinnor kom fram till mig när vi var ute och gick som började skälla ut mig och glo argt. Och jag tyckte det var jäkligt obehagligt!! Så efter de valde jag att klä mig som dom! + att dom tycker att jag likar en turk, så dom tyckte väl att det var ännu mer konstigt att jag hade mindre kläder på mig?! Vem vet! :P

Nej, nu tycker jag att jag bjudigt tillräckligt på migsjälv för ikväll! ;) Nu är det dax för att sova!

Gonatt!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0