Konstigt .

Att det redan är den 9 oktober är ganska sjukt. Jag kan inte förstå att tiden går så himla fort, tiden bara rinner iväg. ibland när jag verkligen tänker på det så blir jag rädd. Åren bara går och går, helt galet!

Och om man räknar med idag så är det bara 77 dagar kvar till julafton. helt sjukt..Julafton!! Att sommaren redan är förbi känns konstigt, vart tog den vägen? Och nu på mornarna när man går till jobbet så är det frost på backen. Folk har t.o.m fått skrapa rutorna på bilarna. Tiden springer förbi oss. Iaf mig, jag hinner inte med.

Det läskiga är att igår fick jag lite julkänsla. Jag hoppas att det blir massa snö. Det var längesen. Det är rätt mysigt med vintern, även fast jag hatar att frysa, men en mörk myskväll och se snön lysa upp utanför är en härlig känsla! :)

Tror ni att det kommer bli i närheten av detta i sthlm!?
Eller ska man behöva åka uppåt i Sverige?


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0