Happy!

Jag kan inte sova, jag ska vara glad för att jag börjar halv 10 imorgon. Jag har för inte allt så längesen hällt i mig 2 koppar kaffe, kanske inte det smartaste. Jag var dödstrött förut, nu är jag pigg.. smaaarta Annaaaa!!

Så här sitter jag nu i min ensamhet och lyssnar på "Seni seviyorum", bra låt! Vet ni vad jag lyckades med idag? Jag har fått en person (läs lillsyrrans polare!) att ta hem 2 låtar jag vill ha till min mobil. ALLA har ju SF. Så ingen har dom som låtar på datorn. Men nu så, nu börjar det ordna sig! låtarna är Blero - Cant you see och sen sexy bitch! Och skulle du nu lämna en kommentar om att du har någon av dem låtarna på din dator så hatar jag dig! :) haha!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0