Så gör jag! =P

Konsten att sova, ensam eller med någon annan.

När jag ska sova ensam sover jag väldigt oroligt(När jag väl lyckas somna vill säga) jag rullar runt som bara den, kan vakna av att jag slår i väggen, eller att det är iskallt för att täcket ligger så golvet.

Men när jag har min man brevid mig, då sover jag bättre än något annat. Jag är ingen som vill ha personen bakom mig, så var jag väligt mkt förut i mitt gamla förhållande. Han skulle alltid ligga bakom mig(om jag fick välja!

Men nu.. Nu så är jag inne i en period att sova mittimot. Alltid när jag och Nusse ska gå och lägga oss kryper jag alltid ihop så jag har knäna vid hans mage, sen kringlar vi typ fast händerna(måste vara min högra), och så gosar jag in huvudet mellan våra händer och hans panna!:P haha

Låter kanske lite konstigt, men ack så mysigt! :D hihi. <3

Älsk när han sover :)

/A
Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

själv sover jag alltid superdåligt med den jag gillar :P det är liksom så mycket känslor. såå jag kan inte sova! :D fast det är självklart underbart att få ligga nära den man älskar!

2009-10-30 @ 22:12:17
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0