Så typiskt henne!

Helen den dumma kvinnan har lurat mig IGEN! Gah!! Hon frågade idag om jag ville följa med henne på Balett den 7 nov. först trodde jag att hon var dum i huvudet som änns frågade mig av alla, och jag trodde inte på henne, men sen när hon började snacka om att det var en av hennes favorit kreografiker som hade satt ihop numret så började jag fan undra hur hon kunde dom namnen! Så jag skrev "när är det och vart någonstans spelas den?" Då stod det "Helen ringer" på mobilen, och jag möts av en röst som skrattar skiten ur mig! Jag blev lurad..IGEN!
Snart kommer jag aldrig mer tro på vad den där kvinnan säger till mig! ;) Jag kan uppfattas som lättlurad, inte okej! ;)

Här har ni  kvinnan när hon åker på SPÖ i G-H!! MOHAHAH!

Du hade inte en chans mot mig! ;D hahaha!!!

Med detta säger jag gonatt!

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahaha jag hade sååå himla roligt åt det ska du veta!! :D

Och va du tvungen att det den fulaste bilden du hade på mig!?!?!?

2009-10-28 @ 17:07:17
Postat av: Anna

Jag har ju inga andra bilder på dig typ! :O

2009-10-29 @ 12:07:28
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0