Sexy stalkers !

händelserik dag....NOT! Har ni hittat på något trevligt?!

Fick en fråga som jag glömt att svara på, som löd "vilka bloggar läser du varje dag?"
Dessa bloggar;
- Kenza
- Kissie
- Daleke
- Ärrii kärrii
- Matilda hammar
- Tessan (syrrans)
- Hallonmamman

Där har ni dom, i dont know how to länka! ;) sorry! :D
Sen har jag några till som jag inte läser varje dag utan bara då och då!

Men förutom kissie och kenza så har jag bara bloggar som inte uppdateras SÅ ofta! :P så har ni tips på en bra blogg så let me know! :)

/A

Kommentarer
Postat av: daleke

jag kan lära dig hur man länkar, det är superlätt! :D

2009-10-26 @ 17:14:16
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan för kissie

2009-10-26 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0