Sick?

Jag känner mig inte bra, inte alls! Precis fått i mig lite mat. Jag fryser som bara den. Ska nog höra om det är okej att jag kommer upp till syrran och badar! (Hemma får man 1 halvt badkar med varmvatten, sen är det kallt!) Dom bor i hyreslägenhet och får hur mycket varmvatten som helst. Orättvist? Jo tack, jag vet!!

Hon kommer förbi här efter jobbet och hämtar lite bilder hon beställt! Så då tänkte jag höra! (Nu kom Robin, kan ju höra med honom annars!) Vore nästan roligare om jag redan låg där när Tessan kommer hem! ;) haha! :D (Bara hon inte läser det här nu, hon verkar ha rätt tråkigt  och ingenting att göra på jobbet!) :P

Tessan :)

Nu ska jag vara social med Robin. Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0