Sista inlägg

Jag ska straxt sova. Har för en stund sen pratat klart i telefon, heeela 75 min. Jag som brukar hata att prata i telefon, Har man tur kan ni få mig att prata i max 5 min ;) Andra har mer flyt än andra :P höhö.

Egentligen skulle jag sova, men efter borstat tänderna piggna jag till och fastna i soffan med mamma. Och då fråga hon fakiskt om jag skulle kolla något innan hon stängde av datorn. Och jag tänkte, Javisst kan ju kolla "alla" mina bloggar som jag "måste" kolla varje dag, några ggr, efter uppdateringar ;) haha!!
Psykad? haha, nee alla har väl sina favorit-bloggar :P

Och så tänkte jag såklart passa på att säga gonatt till mina läsare. Ni har ökat lite på sistonde, kul :D Och välkomna! :)

Gonatt, vi hörs imorgon efter min lååånga arbetsdag!

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är din favorit bloggar då anna?

2009-10-21 @ 01:09:36
Postat av: Hallonmamma

Sv, Kay´s pappa kommer från Nigeria. Namnet Kayleen är påhittat av en vän. heh :P Men namnet finns även i Australien och Amerika fick jag reda på sen.

2009-10-21 @ 23:42:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0