Små ångest .

Igår, då kom jag in i en liten period, då jag fick ångest. Det bara kom sådär och kändes som ett stenhårt slag! Hade hur trevligt som helst, sedan kom den bara. Det kan förstöra en hel kväll, jag säger inte att gårdagen var tråkig. Men den hade nog varit perfekt utan ångesten.

Det känns ibland som man försöker hitta på massa kul för att dempa ångesten, men det går inte! Den finns hela tiden där. Och den försvinner inte. Det var inte en av mina mest "intensivaste" attaker, om man kan säga så, om den igår. Men den kändes garanterat! Jag hatar när dom brister ut!

Så ni som inte visste att jag lider av en ångest, ni vet det nu!

Där är jag lycklig, med dom mår jag bra, där känns det som hemma!
Och där är vart jag kommer befinna mig en längre period nästa år!

Jag saknar familjen! <3

/A
Kommentarer
Postat av: dulle

det värsta är at du alltid har ångest anna, haha :p

2009-10-26 @ 10:48:55
URL: http://----
Postat av: Hallonmamma

:( Jag vet hur det är att sakna de man älskar!

2009-10-26 @ 13:50:05
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0