Vilken vecka!

Nu är man hemma igen, efter lite förseningar och sånt så var jag iaf hemma till 5 imorse.

Veckan har varit rätt galen. Jennifer blev jätteglad när vi överaskade henne,det var riktigt kul. Så första dagen blev rätt svinig. Jag hade glömt min mobil hemma, så såg massa...oväntade sms och lite sånt inatt haha. ;) Mer behövs inte sägas.

Sen ska jag be om ursäkt till Erika eftersom jag inte spenderade så mycket tid i Side som planerat. Förlåt.

Största delen av semester (Om man kan säga att 1v är semester) spenderades i Alanya, men även ända borta i Sanli Urfa och Diyarbakir. Vilken upplevelse. Jag älskar själva känslan att bara få vara. och att dom är så avslappnade och spontana. Vilka underbara människor! Nusses familj är hur trevlig som helst. Och fick träffa resten av Alis familj också :) Alis mamma sken upp som en sol när hon såg att jag var där! :D Och hans lillsyrran stod och bara krama om mig från att jag kom tills att vi åkte vidare, hehe, sötunge! :)

Har inte lagt in några bilder än. Det kommer senare! :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0