YO!

Min lön var semst! Dom har glömt att ge mig betalt för 25,5 timmar övertid. Det sög. Imorgon ska jag prata med chefen! så det så!

Min syster frågade om jag skulle blogga om henne när hon gick förbi datorn och såg vad jag gjorde. Först tänkte jag slänga in en annan bild. Men eftersom hon vill bli lite mer "känd" så kan jag slänga in en bild-triss på henne ;D Nu är hon bra nöjd! ;) höhö!

Ingen sa att det behövde va snygga bilder! ;) haha!! :D

Bild 1. Påväg ner till släkten i Åtvidaberg, vi hade tråkigt och fota sönder oss lite ;)

Bild 2. Jag och Jossan i göteborg, vi var där under en helg tillsammans bara för att!
(Nej det var vi inte alls, vet inte änns vem som tagit bilden;) hahahah!)

Bild 3. Påväg hem från Stan när vi var inne och hade käkat lite lunch! :)


PUSS PÅ DIG JOSSAN! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: dalekekeke

haha fan va ja tror att ni är samma person hela tiden!!! läääskkiiigggttt!!!

2009-10-22 @ 22:15:27
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: dulle

För det första är vi inte ens lika ;)

andra, INTE OKEJ ANNA!, ta bort ju!

föresten ä du en störd människ! :p

2009-10-26 @ 10:53:03
URL: http://---

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0