Den charmiga Anna är framme! ;)

Min och Ärrris konversation nyss på msn. Jag tyckte fatiskt att jag är väldigt rolig!! :D HAHA!! Körde varannan fet text osv för att det är enklare att läsa då!! :P

Anna | säger:
juste ditt äckel!
har du uppdaterat något i din bdb?
Erika säger:
haha neeej? hurså?!
Anna | säger:
jag täntke jag har ganska tråkigt!
Erika säger:
jaha, så du påstår att det är tråkigt att prata med mig? TACK FÖR DEN DA!
Anna | säger:
Mmm.. va trodde du lixom? jag måste ju utnyttja någon..daaaahhh *drar ut på H:na så jag tappar andan och börjar hosta, tar i så hårt att hjärtat flyger upp ur halsen, men hinner fånga det i luften med moran och trycker ner det igen*
Erika säger:
men hahahhahahhahahahhahahahhahahahhahahhahaaa
du har verkoligen tråkigt!!!!
Anna | säger:
HHAHAHHAHAHAH Jag är så jävla rolig

HAHAHAHAHAH!!
Jag är en otroligt skön människa . YEAH!

/A

Kommentarer
Postat av: erika

hahaha...så störd

2009-09-01 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0