Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk helg! :)

Det har varit så himla mysigt där uppe i skogen. I början blev jag ganska chockad av all skog ;) Men jag vande mig väldigt fort! Resan upp gick väldigt segt. men så är det väl alltid när man åker till ett ställe man aldrig har varit på tidigare.

Vad har vi gjort i helgen då?! Vi har haft kräftskiva! :D himla gott som det är med kräftor. Sen har vi badat och solat. Det roliga är att solen verkligen värmer också! :) Sen har v ju självklart pratat väldigt mycket om våra framtidsplaner och våran lägenhet! :D Ohh. Erika har även visat mig runt i Edsbyn, som tog..3 min? ;) Max! haha!!
Och tro mig, vi har fotat. Så jag har massa mumsiga bilder på min kamera! ;) haha! Kanske dyker upp någon framöver! höhö.  Sen måste ja säga att Ärri har världens gulligaste familj och morföräldrar! Hennes morfar är så himla klockren!! :D hahaha!!

Och sen fick jag se filmen Twilight. Den är SJUKT bra!! Så när 2an har premiär här i sthlm i november ska vi dit och se den! :D Wiihooo!!!

/A

Kommentarer
Postat av: Erika

Skogen saknar dig redan! Du är välkommen tillbaka när du vill Änniii :)

2009-09-07 @ 21:55:10
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0