Minnen!

Igår var även en speciell dag för sig också. Igår var det precis 1 år sedan som jag och min kvinna Jennifer åkte till Turkiet. Vid den här tiden satt vi troligtvis och sminkade oss inför kvällens middag. Jag saknar Sep. Det var absolut den bästa resan i hela mitt liv. Och om 11 dagar åker min kvinna igen..utan mig! Det kändes hemskt att säga..

För 1 år sedan åkte vi ihop. Nu ska hon ut på egna äventyr! tur att man har koll på läget så man inte behöver oroa sig för vilka puckon hon stöter på ;) Och sen tackar vi gud..lr ska vi säga Allah nu?! ;D..att hon åker dit för att träffa underbaraste Adem!:D Lovey!

Meeeen jag är hemma och jobbar..om ni undrar..Jag tycker det är så jääävla kul att jobba så jag tacka nej till en "Sep nr 2" ... INTE... Jag har fan inget val nu tydligen. I want to go, but i cant! Tyvääääärr!! Livet suger. bokstavligen...Iaf när man har jobb!

Men krigare som man är så biter man ihop och mår psykisti dåligt i 6 månader tills det är min tur på nytt!! ;)
WIIIIIIHHOOOOO säger jag bara!

Jag och Jennifer i Sep 08!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0