Onsdag.

Ohhh hem ljuva hem... Äntligen hemma är känslan jag har nu!

Det gick bra att gå upp idag, men det blev många tårar och hårda kramar när vi sa hejdå. Kändes inte bra! Men jag vet att hon har det bra där borta!! :)

Och jag var ovanligt pigg på jobbet, tröttheten kom efter mellis en kort sväng som jag kände att jag skulle kunna lägga mig ner och dö. Men de gick över, så jag lever nu! ;) funderingarna ligger runt om man ska ta sig någon/några timmar nu, men troligtvis inte eftersom jag ska sova tidigt då jag börjar 7 imorgon. dööööh..

Men nu är det bara Torsdag och fredag kvar, sen är det äntligen helg!! :D

Avslutningsbild får bli på Adem och Jennifer, visst är dom fina!! :)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0