Foto.

Jag och Ninni från festen igår. Galet svettig man ser ut, men är man aktiv på dansgolvet så är man! ;) haha! Tyvärr så är det ju så petigt med folk nu för tiden att allt inte får visas, tex som på Facebook.
Om man gjort något specielly så är det väl kul att visa bilderna? Nee, tydligen inte för typ 80% av folket. Nehe, men gå ifrån då! Jäkla snack om "att man ska vara nöjd med sig själv" Men ingen jävel är det!

Ni kan ju börja arbeta på er själva innan ni går på andra! HA!

Jag är iaf FETT nöjd! Jag är ju snygg så!


Jag är taggad ikväll..jävligt taggad! Ärriii satte igång mig. Sen gick hon iväg och fika..SNÄLLT! ;) haha. Jävlar om det är blåbärspaj dom äter!! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0