Yeeeaahhh..

DET ÄR ÄNTLIGEN FREDAG. SOM JAG HAR LÄNGAT TILL HELGEN, ALDRIG ATT EN VECKA HAR GÅTT SÅ SAKTA!! puuuh..

Fick sluta tidigare idag, visst har jag underbara arbetskamrater?! :D Och fick beröm också såklart. Vi hade en vikarie hela veckan(som egentligen jobbar på en av dom andra avdelningarna!) Och hon tyckte det var så himla kul att ha fått jobba med mig och sa att hon tyckte jag jobbade bra osv. :D Alltid lika kul att höra! :D

Nu sätter sig troligtvis Ärrii snart på bussen ner hit! :) Hon ska hit i helgen, mycket trevligt!

Nu ska jag dammsuga min lillasysters rum, eftersom hon inte är hemma, och jag är typ snällast i världen..ungefär iaf ;) hihi..

Hörs gransh senare!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0