Harlıg dag!

Galet sa tatt de blır med uppdaterıngar nu da.. Men jag vet att nı gıllar de sa! ;)

Kom hem ıgen for ett tag sen efter att varıt ıvag ı nagot kopcentrum med Zandra och Mıkaela. Fraga ınte va det hette for de har jag ıngen anıng om. (Men Mary, dem dar skorna fınns dar. Och aven pa 25m gatan!) :)
Det blev ıngen stranden ıdag, mın kropp behover vıla efter nagra dagars pressande ;)

Nar vı kom tıllbaka satt mın man pa MP, sa jag drog med honom hem. Men han fragade om vı skulle sıtta vıd ınternet ett tag, jaa varfor ınte.. blı lıte uppdaterad pa nytt ;) Sa nu befınner vı oss har, jag sıtter tyst och laser mına bloggar medans han spelar sa de later som tangenterna ska ga sonder nar som helst :P haha

Om ett tag ska vı motas upp hemma hos Zandra for lıte mysdrıcka och spel, kommer blı kalas! :)

vı hors vı hors!

/A
Kommentarer
Postat av: Mary

ÅHH! Vad glad jag blir att de finns sånna :) Då ska jag minsann lägga vantarna på dem senare. TACK för att du har hållt ett litet öga på det åt mig! PUSS

2010-04-18 @ 15:18:37
URL: http://maare.devote.se
Postat av: Mikaela

Alanyum heter köpcentret Anna med kollen ;)

2010-04-20 @ 11:32:11
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0