Snart 24 timmar ..

Sådär, nu har man nästan varit hemma i 24 timmar. Känns as konstigt, och jag gillade inte alls att somna in själv inatt. Tur att jag var döds trött!!

Idag fick jag en depp-attack och började gråta bara sådär. Men jag VET att jag snart är tillbaka!! Det är alltid skit jobbigt att komma hem och det tar ett tag innan man står på båda fötterna!

Det värsta är även att mitt "sår" i ansiktet som jag fick där nere pga något konstigt blivigt ännu större :O och inte nog med det, jag har fått två till av samma sort, och dem håller på att bli större dom också.. :/ Så imorgon blir det till att dra ner till husläkarn och se vad det är... Inte snyggt! :/

/A



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaaa.. samma har :(

Men klart som tusan vi ska ses nar vi ar pa svensk mark bada tva! Synd att vi bor pa olika sidor om stan :/ japp jag ska njuta som bara sjutton. Ar radd att det kommer ga fortare an nansin med dessa tre veckor..

PUSS

2010-04-26 @ 11:39:46
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch det är inte kul att må så=/ Hoppas det går över snart! Kram

2010-04-26 @ 12:42:27
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0