Svinkoppor!!

Detta var de sista jag behövde nu!!

halv 8a ikväll hade jag tid hos doktorn. Vilket slutade med Du får vara hemma resten av veckan!! Vafaan, jag var stolt över att ha jobbat så mycket extra eftersom jag ville ha en fin lön trotts att jag varit borta i två veckor redan. Men icke!! Turen ligger inte hos mig nu!!

Jag får inte träffa folk sålänge mina sår är öppna, dem måste läka ihop. Så imorgon blir det till att följa med pappa och hämta ut min medicin på apoteket! Så förhoppningsvis hjälper den och mina sår blir fina på nolltid!!

Får höra med Nusse sen också så inte han eller någon i familjen har blivigt smittad eftersom svinkoppor är brutalt smittamt! Hoppas inte!

Uscha!!

/A

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hörredudu, det där var inga roliga nyheter! :( Stackare! Krya på dig. Hoppas det blivit lite bättre till på fredag, så du inte behöver sitta helt isolerad på valborg. Iofs ska jag vara ensam hemma då, och jag tycker inte det är så hemskt... Haha, men alla kanske inte är lika asocial som jag är. ^^ Iaf, krya på dig som sagt! Puss

2010-04-27 @ 22:59:16
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Men van! Hur lyckades du med det? Hade du det innan du kom tror du eller hande det har nere... Valdigt skumt. det sag ut som ett helt vanligt myggbett först ju :P

Hoppas du mar bra utöver det :)

Puss och kram sööötis! saknar dig och krya pa dig

2010-04-28 @ 18:55:47
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0