Torsdag

Vilket betyder 2 dagar.  Natten/morgonen till lördag bär de av mot arlanda och sedan vidare till paradiset. Jag tycker vi har fått vänta för länge, det är vekligen dax nu!!

Man skulle kunna tro att jag har gått av mitt sista pass nu. Men icke, imorgon jobbar jag mellan 7.45-10.00, hela 135 min (WOW)... Onödigt? Jo kan tyckas, men vad gör man inte? höhö..

Sedan bär det av in mot stora staden för att möta upp snygging själv vs Jerkan. Kvällen kommer vi spendera på den Turkiska restaurangen Taverna Efes. Kommer nog bli en riktigt rolig och taggad kväll innan avgång! Det gillas!

Pratade tidigare med min man också, som berättade att han inte kommer kunna ta sig till Alanya nu innan, så honom får jag träffa på söndag. Känns lite surt, men det är inget som kan göras något åt (som de ser ut nu iaf.) Får kanske våldgästa Mikaela lite eller om jag bara är hemma med familjen och njuter av deras sällskap! :) Vi får helt enkelt se hu jag gör! :)

Men nu måste jag göra något som jag ligger lite efter med, nämligen packa! Det är inte klart på ganska långa vägar, och min monster-bag måste vara klar idag, och nedrullad i lekrummet! ;) haha! Monster 1 och monster 2 ;)

Vi hörs senare!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0