Valborg

Varit lite knackig uppdatering, blev ingenting igår pga av att jag hittade en blogg, som jag har lusläste från 10 på morgonen till 10 på kvällen. Jag läste i ett streck förutom när jag åt lunch, middag och stängde av datorn en stund under tiden när det oskade. Men jag hann inte klart ändå. Utan jag har just bara för några minuter sedan läst klart!

Om jag kan säga att jag är typ helt mållös, jag fick ett antal ggr påminna mig själv under läsningen att "detta är ingen saga eller ur en film, detta har hänt denna tjej på riktigt!"

Det är Ay Yüzlüm´s blogg. När hon åke ner till paradiset Turkiet och allt slutade i en marddröm! Läs den inte om ni inte tänker anstänga er helt. Det tar många timmar att läsa igenom. Men man kan inte slita sig ett ögonblick. Man vill bara veta mer! Jag är fortfarande lite ställd. Vilka blandade känslor man har efter att få höra en sådan berättelse.

Läskigaste av allt är tyävrr något jag inte kan skriva ut här!! neej!! Läs hennes blogg, från början!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.12150235&scrollIndex=0


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0