9 ggr i Turkiet

Det är ganska många gånger man har varit där egentligen.. Och det känns som man knappt hinner dit förns man är här hemma och väntar på nästa resa. Kan fortfarande inte få ihop hur jag lyckats komma iväg så ofta som jag har egentligen! :)

1. Juli 08 - Side
2. September 08 - Side
3. November 08 - Side
4. Maj 09 - Side/Alanya
5. Juli 09 - Side/Alanya
6. September 09 - Side/Alanya/Viranshir
7. December09/januari10 - Viranshir/Sanliurfa
8. April 10 - Alanya
9. Juni/juli 10 - Alanya


Haha, helt galet egentligen, och nu är det bara ynka fem veckor kvar tills jag drar igen.. lovely! :)
Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Och jag som tycker att 3 gånger i Italien är mycket :P Fan vad kul att du snart skall iväg igen. Det måste ju börja kännas som ett andra hem för dig nu :)

2010-08-20 @ 08:11:39
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0