"En annan del av Skövde"

Jag vaknade till bara för ett tag sen och trodde jag sovit bort hela dagen, det visade sig att klockan bara var halv 8a. Tur var det, de var att slå på datorn direkt och kirra fram en biljett på sj.se, för nu jäklar bär de av mot Skövde och "den där Maaaaary";) MARYANA återförenas på nytt! ;D

Nu ska jag försöka packa en liten väska med inte allt för mycket kläder i, jag hatar egentligen att packa, varje gång jag ska packa så vet jag egentligen redan vad jag ska ha på mig, den bilden har jag redan fått upp i huvdet, men sen blir de "njaa joo den här kanske jag vill ha, jo men jag tar med den utifall att.." Ehm jaa, och så slutar de alltid med att jag väljer de kläderna som man tänkte på från början...

Meeen nog om det, vi hörs imorgonkväll!
Kommentarer
Postat av: marre

Njaaa... mellan 22-30 oktober ska jag aka hem, har ınget bestamt datum an men daremellan :P



jag funderar starkt pa att aka tıllbaka hıt nasta ar ıgen, men jobba pa en annan restaurang narmare hamnen :) sa da lar jag aka tıllbaka ı aprıl/maj ıgen :)

2010-08-28 @ 09:49:47
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0