fööör skööön!

Mary höll på och logga ut och in från msn flera gånger (jag visste ju redan från början att hon gjorde det med flit för att "folk kanske skriver till henne då") ;) haha, neejrå och när jag frågar vafan hon håller på med kommer hon med  "Jag kunde liksom inte bestämma mig om jag skullle lägga ÄNNU en kväll vid msn eller inte..:D" Och självklart blir jag alldeldes CHOCKAD över hennes beslutångest! ;D

Jag - du får ju tänka på att när vi inte ä i alanya sitter vi vid datorn och mår dåligt... OKEJ?

Hahaha den tyvärr tragiska sanningen är hård att höra! ;)


MARYANA ☾✫ 2010
Kommentarer
Postat av: Majsan

Du vet väl att jag inte behöver logga in o ut stup i kvarten.. Folk skriver ändå! You knooooow :D O duu, den sanningen är mer än HÅRD att höra!!! Våra liv är ju tragiskt :D HAHAHAHAHA <3

2010-08-12 @ 09:17:33
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0