Torsdag

Dagarna går sakta som semester glidare, eller vad man ska säga.. jag har inte jobbat på över 1 månad, jag känner mig liksom redo att sätta igång, och jag har inget imot mina tider, dom är rätt sköna! :)

En klockren sak som hände imorse, min pappa är ju för skön ibland alltså! :D Min lillsyrra glider in vid 4 imorse och gick precis upp.. dock tyckte pappa att hon fick skylla sig själv och försökte få upp henne redan vid 11tiden..
Så helt plötsligt går han upp på över våningen,  stoppar in dammsugarsladden i väggen och sätter igång den.. Jag tror att han är dum i huvudet som sätter igång och ska dammsuga... Nejdå, han går ner och sätter sig i soffan och fortsätter kolla på tv helt oberörd medans dammsugaren låter som bara den där uppe..

Jag - Vafan gjorde du nu?
Pappa - Jag satt på dammsugaren och ställde in den i Jossans rum så hon kan vakna..
Jag - hahahahah, hon kommer vakna skitarg!!
Pappa - ja men hon ska ju upp nu.. hahah!!
Båda - Hahahahah!!

Några minuter senare står det "Jag vill bara döö..." på Jossans facebooks status!! Hahahaha.. härlig morgon hos familjen Gustafsson! ;)


Min älskade far! ;)
Kommentarer
Postat av: Mary

Man kan inte annat än o skratta åt familjen Gustavsson!! Ni är ju för sköna.. Hahaha

2010-08-12 @ 17:41:58
Postat av: Esther

Hahaha smart pappa du har. Min mamma har också svårt å få upp mig. Men inget hjälper typ. Min mamma har satt på jätte hög musik,jag vaknar inte

2010-08-12 @ 22:21:56
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0