2010-12-30

Gårdagen var riktigt trevlig, jag mötte upp Amanda och vi gick till vårat älskade Cafe där även Jesper kom efter ett tag! Vi delade med oss om allt nytt som hänt sen sist vi sågs! Alltid lika kul att träffa Amanda, stämningen är på topp och man skrattar tills de både gör ont i kinderna och magen! :)

Coolt hur man egentligen kan komma så bra överens med folk som man aldrig kännt förut och allt bara rullar på:)

Men är det någon som jag verkligen verkligen saknar så är det min fru, min älskade Mikkinikks, men i helgen så får jag äntligen träffa donnan!:)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

miss you tooooooooooooo

2010-12-30 @ 17:10:40
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0