Back in Stockholm

Borta bra men hemma bäst. Det är väl så iaf. I vissa fall..
Vi drog som sagt ner till Åtvid igår och fira jul, det var himla trevligt att träffa alla släktingar på pappas sida igen, man ska inte skryta om alla gånger jag varit nere. Jag kände mig lycklig och glad!
Det blev att åka till familjen N först och lämna av alla sovgrejer mm för att sedan bege oss iväg till Farmor och farfar där vi alla skulle fira! Det blev massor med mat och faktiskt väldigt mycket klappar, hel nöjd med allt! :)
Senare på kvällen gick vi hem till faster och där avslutades det inte förns vid tretiden på natten och då var vi alla väldigt trötta.. Men jag hade iaf en riktigt bra julafton!
Idag tog vi bilen hem och det firades med ännu lite mer julmat hos moster, mycket trevligt!!:)
(Visst gillar ni kvaliteten på bilden?!;))
Pappa var iaf nöööjd när han lyckats få dit slingan!;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0