Döende soldat!

Jag är sjukt trött, jag somnade ap sent igår vilket jag fick lida för imorse, det kändes som jag bara ville sova liiiite till hela tiden.. Så ikväll blir det tidigt!

Eftersom jag sitter vid pappas gamla dator (som inte har något ljud) höll jag på att få spader, så jag drog fram lillsyrrans gamla cd-spelare och när jag skulle kolla om det låg någon gammal cd i så hittade jag ingen mindre än "Tjinka tjinka" haha, det var en cd som mitt XX Thomas brände när vi var tillsammans för 1000 år sedan, haha.. Finns typ tre bra låtar på den som jag gillar i dagsläge, de andra förstår ja inte hur jag kunnat gilla! Men när den var nybränd och vi gled runt i Otis-bilen var det ALLTID den CDn vi satt och sjöng och digga till! haha vilka minnen! Och själva namnet på skivan tror jag kommer från "DJ handen" ni vet när man drar fram och tillbaka med handen som en DJ!? ;) haha!!! stört!
Kommentarer
Postat av: Sara

Kunde gått bättre faktiskt..:( DET GÅR INTE!!

2010-12-13 @ 20:10:48
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0