Jag saknar att ..

..kunna slänga iväg ett sms och möta upp någon av mina alanya tjejer 5 min senare
..få ett sms från någon av tjejerna för att höra om jag är redo för en dag på stranden
...mötas upp för att sedan bege oss till ett café för att äta någon av citirims gudomliga bakelser
...slänga på sig sommarklänningen och bara dra ut
..kunna vakna och glida in i vardagsrummet där en turkisk frukost står klar
..få kunna knalla runt på tisdagsmarknaden bland alla turkfruar
.. höra bönutropen
...ha skitkul i hamnen nattetid
...gå kvällspromenader med Ali
..alla på gatorna säger "excuse me, can i ask you something?"
...alltid komma as stressad till platsen vi sagt vi ska mötas på 10-20 min försent (haha)
..spela basket tills man nästan svimmar av värmen och sen glida ner i havet..
...bara vara där.

Det går egentligen inte att beskriva hur ont det gör i hjärtat att behöva sakna ett ställe så himla mycket! Det är nog egentligen inte bara alanya, jag kan tala om att jag hade riktigt roligt i Side också tillsammans med Erika, Emre och de andra inneboende och även med svenskorna vi lärde känna. Festkvällarna på Montana är något jag aldrig kommer glömma(haha shiiiit)..Vi hade det verkligen förbaskat kul vi också!

Även om det gör ont att sakna är jag riktigt glad att jag kan se tillbaka och skratta också, det är det bästa av allt. När jag tänker tillbaka och kan börja skratta tills tårarna rinner. Jag säger bara satan i gatan vad detta 2,5 åren i turkiet har gett mig lycka och framförallt erfarenheter.

Här kommer lite lovely bilder!

   

     

Puss på er!
Kommentarer
Postat av: zandra

Att vi ska.

Usch klarade nästan inte av att läsa detta. Fick rysningar och en massa tårar...

2010-12-05 @ 14:20:39
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Tina

GAAAAAHH!!! Mitt hjärta alltså... åh åh åh! Älskar att läsa såna här inlägg för det får en att förstå att man inte är ensam. Samtidigt hatar jag det för det får mig att längta ännu mer!

2010-12-05 @ 15:13:06
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Tina ÖHMAN

Anna är du besatt?

2010-12-05 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0