Lista i brist på annat!

Namn: Anna

Piercingar: Nej inte längre

Tatueringar: Ja en på underarmen

Längd: 169

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Nepp

Motto: Ångra istället något du gjort än inte vågat testa

 

Kär? Försöker slå bort de känslor som finns kvar

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det gör jag

Dricker du? Ibland

Röker du? Nej men har dock hänt

Vilket schampo använder du? De som står i duschen

Vilken parfym använder du? Colors Red

Vad är du rädd för? Döden

Gillar du att tvätta? Kan nog faktiskt vara bland det tråkigaste som finns..

Gillar du berg- och dalbanor? Jag gjorde som liten

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Ojj, minns inte

Filmen du köpte? Flyga drake och inte utan min dotter

Låten du hörde: Gott nytt jul - Sean Banan

Låten du laddade ner? Mikrofonkåt - September

Personen du ringde? Min pappa

Personen som ringde dig? Cissi

TV-program du såg? NCIS

Person du tänkte på? Tina.S

 

Favorit...

Låt: Just a dream - Nelly

Sak att göra: Oj, beror på tillfälle

Sport: Bandy

Dryck: Bubbelvatten

Kläder: Leggings

Film: Ice Age

Bil: Audi

Serie: Spartacus Blood and Sand


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Slagsmål vad väl att ta i, men slagit

Blivit arresterad? Nepp

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? Hade jag inte varit en sådan pussy så kanske 1? ;D

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ej

Tjejer du kysst? 1

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Skriver de jag fortfarande umgås med vilka är Tina och Cia

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1

 

Senaste...

Boken du läste? Men alltså jag hatar att läsa

Personen du fick e-mail av? Om man inte räknar med reklam så Nusret

Personen du fick brev av? Danderyds sjukhus;)

Personen du fick sms av? Mary

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Om man räknar vi som är kvar i huset blir det igår

Saken du köpte? Saken... minns ej, telefon?

 

Vad har du gjort idag? Jobbat

Var det kul? Ja :)

Brukar du svära mycket? Jo ganska

När stiger du upp på morgonen? Beror på när jag börjar

Vad har du på dig? kläder

Vad ska du göra ikväll? Vänta på att få gå och lägga mig

Vad är du allergisk mot? Ingenting

Var har du ont? Ryggen

Använder du hårspray? Ja ibland

Kan du stå på händer? Haha nej

Håkan Hellström eller The Ark? lyssnar inte på någon av de men tar The Ark

Salt eller socker? Beror på

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Från och till

Vad dansar du till? Welcome to the club ;)

Stockholm är... ? Staden där jag bor

Göteborg är... ? Staden jag alltid viljat bo i som liten

Kan du sjunga? Troligtvis inte i andras öron men i mina låter det grymt

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Tunisien

Kommentarer
Postat av: Roro

Hehe det kan jag tänka mig (:



Hehe han är ju lite små ledsen eftersom han vill att jag ska bära honom och jag får ju inte bära nåt tungt :/ Han väger ca 11 - 12 kg..

2010-12-20 @ 22:15:52
URL: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0