Mikaela

Nu tänkte jag skriva om Mikaela aka Mikki eller helt enkelt frugan!
Mikaela är min absolut bästaste vän och i nuläget är det ingen som känner mig bättre än vad hon gör! Egentligen är det ganska sjukt hur man kan säga så om en person som bara funnits i ens liv 9 månader... Mikaela och jag började skriva med varandra genom bloggen, då båda hade pojkvänner från Turkiet.
Och eftersom Mikki drog ner till Alanya någon vecka efter vi började snacka så bestämde vi att vi skulle ses där nere när jag skulle komma. Och det gjorde vi, så sen den 10 april 2010 har det varit vi!
Jag och Mikaela på turkkvällen
Jag kände ingen i Alanya innan jag bestämde dejt med Mikaela där nere, det har aldrig intresserat mig att lära känna folk, utan jag umgicks med familjen och släkten, det räckte för mig. Men efter jag umgåtts och lärt känna Mikki förändrades det, och jag tror vi umgåtts varje dag där nere under alla gånger vi varit där samtidigt! Vilket jag är otroligt glad för eftersom jag har haft så otroligt roligt tillsammans med henne!
Vi var iväg och spelade biljard i centrum

Fika i Alanyum


Vi hade tråkigt en dag på stranden (Det gick faktiskt att vara på stranden i april) så vi lekte lite, här är Mikaela ett lejon som är ute efter sitt byte! ;)


promenader en stor del av våran sysselsättning! :)

Det var dax för mig att åka hem. Men bara för att jag var i Sverige och Mikaela var kvar i Turkan gjorde inte så vi inte hördes av, vi hördes nästan varje dag från att jag åkte hem tills det var dax för Mikaela att komma hem till Sverige för en liten "mellanlandning". Vi sågs redan helgen direkt efter att hon kommit hem!
Jag och Mikki på hennes födelsedag:)


Mikaela frågade om jag ville med henne och hennes familj mfl in till stan för att kolla på Skrattstock vilket var hur grymt som helst!

Jag trivs otroligt bra i Mikaelas sällskap, det är inget falskt utan bara avslappnat och jag kan bete mig hur som helst. Jag måste nog erkänna att M är den mer mogna av oss, hon tar ner mig lite på jorden när jag svävar iväg i mina skämt som egentligen slutade vara roliga innan jag börjat med dom! Men innerst inne tror jag nog hon gillar dom, och att det är det hon ler till innan hon slår igen sina blåa på kvällarna! :D haha! skämt i sido frugis!:)
Jag tror Mikaela var hemma 3-4v innan hon packade sin väska och åter igen begav sig iväg. Och tro mig, jag var henne hack i hälarna och självklart återförenades vi där nere igen. Vi hade det egentligen väldigt bra, vi bodde inte mer än 10 minuters gångväg ifrån varandra, och våra pojkvänner funkade ihop som två pusselbitar, det var nästan så vi började fundera ibland om det inte fanns tre par emellan oss! Och min pojkvän tyckte även om Mikaela väldigt mycket, vilket gjorde mig riktigt glad då han alltid hatat alla jag umgåtts med nere i turkiet! Även han såg hur fin denna människa var!:)
Jag och Mikaela på Elite, Elite is the shit där nere!


Vi på vattenlandet, döda fiskar och en nergrävd Mikki!


Vi tog taxi upp och gick ner från Kale borgen!

Mikaela var den som jag umgicks mest med av alla nere i Alanya under de tider vi varit där tillsammans. Och de mornar som det plingade till i telefonen och det var från henne så blev jag alltid på gott humör! Det var riktigt skönt att umgås med henne! Min älskade Mikki som jag tycker om så mycket!!!


Vi fick även lite hamam på Tinas jobb!

Vi firade midsommar ihop, vilket var mitt bästa midsommar ever!

Ute i hamnen


Sen var det dax att få mitt hjärta lite sönder slitet.. Två veckor gick fort och jag begav mig hem. Men åter igen kom M hem för lite "besök" för er som inte förstått det än så spenderade M X antal månader nere i turkiet!

Bio och fika Kungsan här hemma i Svea!:)

September kom, då förändrades allt. I början var inte Mikaela där och jag kände mig halv efter allting som hänt, det saknades någon. Jag hade stort stöd från andra vänner vilket jag inte kan tacka för tillräckligt. Men sen när Mikaela äntligen kom ner så kändes det mer än bra, jag fick äntligen träffa frugan igen. Människan som känner mig bäst, människan som vet det ingen annan vet, hon som vet allt!
Jag kan nog inte egentligen beskriva min kärlek till denna människa på några vis. För hon betyder så mycket, min bästa vän! Hon får mig att le och fortsätta andas när jag bara vill lägga mig ner och somna in!

En spontankväll utanför Alis shop då vi dansade till Turkisk musik! :D
Heelt galet, satan så roligt vi hade! :D


Annisen ♥ Mikki


Återträffen!


Jag och min fruga idag inne i stan!:)

Jag älskar dig min Mikki, du är bästaste! ♥
Kommentarer
Postat av: Esther

Gud vad fint skrivet :)

2010-12-12 @ 23:42:48
URL: http://esthersverridottir.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Du är bäääääääst min bästa älskade vän!!!!

<3<3<3<3<3<3<3

Massa kärlek till dig!!!!!!!!!!!

2010-12-13 @ 20:11:42
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Rayan :)

vilka fina bilder (:

2010-12-14 @ 21:40:08
URL: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0