Godmorgon

Att jag änns är vaken nu måste vara ett skämt. Jag vaknade för ett tag sen och försökte somna om igen men det gick verkligen inte! Men men, det är tydligt att dagen idag ska gå segt.

Undra egentligen hur många av dem som inte har pojk/flickvänner och så skulle kunna göra mycket för att vara med någon idag. Själv är inte alla hjärtansdag någon speciell dag för mig, de har det aldrig varit. Kanske för att jag inte riktigt är den där romantikern! ;) haha! Det är de oväntade som är romantiskt, inte planeringen, speciellt inte planeringen till idag :P Men jag ska inte vara bitter! ;D Haha!

Måste ju självklart säga grattis till Svesse som även fyller år idag! GRATTIS!

Svesse och jag! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0