Jag hoppas på en snabb vecka.

Jag hoppas att den här veckan kan rulla på lika bra som den förra, då blir jag nöjd. Denna helg har bjudigt på mycket bra, utgången i fredags, och träffen med Tina från igår till idag. Och idag har de inte blivigt så mycket gjort alls. Kollat lite på OS nu ikväll med pappa! :) Det borde inte vara tillåtet att blodtrycket höjs så mycket som de gör när det blir sådär spännande som de blir ibland! :D haha!

Imorgon eftersom jag slutar tidigt tänkte jag passa på att dra mig bort till bilisten och sola lite. Jag är blek, det känns inte bra, så får ta vara på mina korta arbetsdagar och göra något bra av dem, som att bli brun! ;) hihi.. Det finns ju verkligen ingenting negativt med att få lite färg! :)


Garnsvikens beach juli 2008

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0