Lördag .

Vaknade 07.23 av att min kära kusin skickade ett sms, efter 30 minuters kämp om att kunna somna om gav jag upp! 20 min efter kommer mamma in och frågade om jag skulle med dem och handla. Så vi gick upp allihop och gick ner för att käka frukost lite snabbt innan moster kom och hämtade upp oss.
Så nu har man bränt lite pengar, men det var på behövliga saker så jag känner ingen jätte ångest än iaf :P haha.

När vi var iväg hörde s-syster av sig. Vi bestämde att ha film och mys kväll hemma hos henne ikväll eftersom hon är ensam. passar utmärkt! :) Jag, Tessan, Buddah och psykfallet Nero ;) haha!

(Här tänkte jag sätta in en bild på mig och Tessan, men upptäckte att jag har ingen på min dator :O shiit jöööh... )

/A
Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: kul :)

haha ja självklart, ja ställer upp ;P

2010-02-27 @ 13:24:40
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej! Sett att du har en karl i Turkiet... Är det i Alanya eller Side? Sett att du hänger i båda städerna ;) Om du ska till Alanya nånting i maj-juni i år får du gärna adda mig på MSN, om du vill. Jag ska nämligen dit och praktisera i 4 veckor, och känner bara ett par turkar. Kan vara kul att hitta på något med en svenska också ;) Kram Mathilda

2010-02-27 @ 14:28:56
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: Sofiya

sv: hehe yes de gör vi ;)

2010-02-27 @ 14:44:01
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0