Söndag

Helgen har varit massa bra. Igår em drog jag iväg till Vallentuna för att bosätta mig lite hos Tina. Vilket var lika roligt som vanligt. Massa prat och mys, och jag fick även se filmen An officer and gentleman, har inte sätt den tidigare vilket jag upptäckte är en skandal. Love love love till den filmen!:)

Idag efter att jag kom hem så tog jag Tessan och pappa en liten handlingstur. Sen följde jag med Tessan och Robin hem för att städa igenom HELA deras lägenhet ordentlig. Skönt att det är över säger jag bara! ;D hihi. Och så fint de blev :)

Jag lånade filmen Tears of the sun av Robin, den ska tydligen vara bra, så de blir till att ligga och kolla på den innan man somnar in ikväll!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0