Speciellt.

Alla har vi väl en låt som man kopplar till något speciellt. Jag lyssnar just nu på When you say nothing at all. Och det första som kommer upp i huvudet är Jessica från Åtvidaberg födelsedagsfest som hon hade när vi var små. Jag kommer ihåg hur jag, Tessan och Jessica var tvungna att krypa in genom hennes mini fönster när vi skulle komma hem till henne den dagen, kommer dock ej ihåg varför vi inte tog vanliga vägen in. Men iaf. Minnet med låten var att jag dansade tryckare med en kille som hette Linus som jag tyckte var så himla söt då. haha. :P När jag var liten blev jag "kär" i typ allt och alla. haha, men det var en himla fin dans!;) Och såfort låten spelas kommer dem härliga minnerna upp från förr! :)




/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0