Bläää

Jag sa att dagen hade varit bra.. Den är inte speciellt bra längre, jag blev helt plötsligt irriterad..som fan!! Och mina fågelfrön jag införskaffat mig här i äckel Sverige smakar inte i närheten så bra som dem från Turkiet gjorde, jag är galet besviken!! och som jag sa till mamma nyss "i know who will buy very much fågelfrön next time i´m in Turkan!" Det är fan jag!!  

Och föresten.. Jag gillar inte din stil, du är en liten människa! försvinn!

Och inte nog med det.. Idag ringde en bankman till mig, någon människa ha tydligen handlat på internet med mitt kort, så nu förstår jag varför mina 1300 kr som fanns kvar var borta...fan va great!!!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0