Lite bilder .

Längtan tillbaka är stor. När jag tänker tillbaka är det nära till tårar. Det kändes väldigt bra att slippa sova ensam första natten hemma, det gjorde mycket. Men verkligheten hinner ikapp en, och ikväll blir det ensamt och tyst.. Ångesten är mig hack i häl.

Turkan bjöd på mycket, kan visa några bilder av dem jag fått in.

På Turkiskt bröllop som var en riktig rolig upplevelse:D 

Djurparken

Mina favoritpojkar Nusse, Lütfi och Eyüp <3


Det får räcka för idag. Nu ska jag snart ta och ringa mannen. Hörs!

/A

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Verkar som du haft en underbar tid! :) När skall ni träffas nästa gång igen?

2010-01-18 @ 23:24:28
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0