Oturs-Anna

Min kväll har inte varit den bästa..

Jag tänkte sätta mig vid datorn ... Den loggar ut mig varannan sekund, tillslut flög mitt mobila bredband in i väggen, datan flög till sängen och en irriterad Anna slår igen dörren och går svärandes där ifrån...

Jag gick ner för att göra en smothie ... När jag lyckats få blåbären i normal tempratur och skalat bananerna och mixat lite, så ska jag hälla i yogurten SOM INTE FANNS.. Jag kollar på klockan.. 21.04 ... Ica stänger 21.00 ... 4 minuter, jag dampar igen.. Men lyckas hitta vanljglass, och jag blir hyffsat glad. Sen häller jag upp i 2 glas, ett till mig, ett till Jossan. Jag tar båda glasen och min mobil för att gå upp... vad händer då? JO JAG RAMLAR I TRAPPAN! Slår i benet as hårt, men som tur var klarade sig glasen ...

Säkert att det inte är fredag den 13:de?

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0