sjukling!

Igår lyckades jag smöra tillräckligt för min syster, och min mormor föll för mitt tycka-synd-om-mig samtal.. Såå idag åker vi båda hem till mormor och morfar, och Nero följer med oss! Det kommer nog bli en väldigt lugn och skön helg. känns som jag behöver det!!

Jag gick och la mig tidigt igår, oroväckande tidigt.. Dock hade jag inte somnat efter fyra timmar i sängen.. Det ramlade in ett sms från en väldigt omtyckt person, my looove. Så det blev tre timmar i telefon med honom, sen somnade jag sött.

Idag har jag varit hemma. Jag mår inte bra. Mitt huvud leker ett spel med mig som jag försöker ta mig ur. det går inte! Meen, nu efter detta blir det till att kämpa. jag sa det själv och ska hålla det! Nu blir det jobb jobb jobb ända fram till april, då jag åker till älskling! <3

Ha en bra helg så hörs vi på söndag!

/A

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hej,

Du har blivit nominerad till min bloggtävling. Se till att få så många röster som möjligt. Lycka till att komma till finalen!

/Hallonmamma

2010-01-30 @ 14:02:28
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0